onsdag 4 februari 2009

Träning och vakna nätter...

Började så smått träna med plaskis på tisdagar (jättejobbigt =P) och vattengympa på onsdagar... Var så himla kul på vattengympa måste jag bara säga, fast jag drog ned medelåldern bra nog mycket... =P

Var också iväg och köpte mig ett par längdskidor så nu ska det bli åka av! (Vem som helst får fälja med!) Självklart åkte jag ju på världens jätteförskylning så jag har inte ens kunnat prova mina nya skidor... =( Men så snart jag är frisk då j*klar! =D

Theo har nu i nån veckas tid fått för sig att han ska vara vaken på nätterna ett par timmar... Han är inte ledsen eller ens kinkig utan pigg och glad men det är ju så jobbigt för hans stackars föräldrar som trodde de kunde få sova lite... Han var nästan aldrig vaken på nätterna som nyfödd, mer än när han skulle äta och knappt då, men nu då helt plötsligt vill han vara vaken... Någon som har ett bar tips om hur man får sitt barn att sova hela natten? =P

Det var nog allt för denna gång! Ha de!

7 kommentarer:

hannas sa...

Om jag det tipset hade skulle jag ge dig det :) Axel vaknar fortfarnade, fast ger jag han en flaska sa somnar han igen! E nog bara hungrig tror jag!
Bara att sta ut ett tag till, jag tycker iaf sen han borja gick sa sover han battre om det kan va till nan trost??
Han hade en period da han borja krop som han va vaken ganska mycket, dock battre nu :)

Kram pa er

Limpan sa...

Tilde höll på så där för ett tag sen också, vakna å va skit nöjd, pratade, skrattade å ville upp å busa.. Men det varade i typ fyra dagar å sen försvann det.. jag gjorde "ingenting" eller vad man ska säga, lät na ligga å när hon började bli trött å less igen så gav jag henne nappen och då somnade hon! Kram!

Hannah Bågling Källström sa...

Jag var med på vattengympan ett tag förut oxå, medelålderns sjönk genast som sagt...men skoj!

Unknown sa...

Tråkigt att inte Theo vill sova på nätterna... Jag vet ej några tips men.... Tråkigt att du är så försyld... Jag har också varit jätte försyld..... Hälsa alla<3

Jennie sa...

Som du redan vet är min lill kille också en vaknare så jag är knappast till nån hjälp, skidor behärskar jag inte,.. men kanske följer på vattengympa då,.. då blire verkligen ordning på medelåldern,..jag är ju sååå ung jämfört med dej:p fast bada,.. oooh då måste jag ju shejva leggsen,.. jobbit.. fast de må jag ändå för vi ska ju på plaskis,.. jaja slut filuderat för denna gång!

Anonym sa...

HAHAHA, rätt åt er ;)
Jag vill också åka skidor..

Unknown sa...

Jag vill föjla med dig och åka skidor någon gång. puss o kram Pernilla