söndag 18 januari 2009

Utmaning och bad

Utmaning
Blev utmanad av Lisa och tar mig an detta med glädje. Utmaningen går ut på att man ska ta den fjärde bilden i sin bildmapp och skriva lite om den. Eftersom jag har alla mina bilder uppdelade i mappar så tog jag den fjärde bilden i den fjärde mappen. Det var denna bild:
Detta är en bild från sista april 2008 som firades "backa berge" hos Olle. Jennie och Albin. Här håller grabbarna på för fullt med att leta rätt på rat som vi kunde elda. Och rat belv det, en rejält stor och fin brasa blev det till slut.


Sedan ska utmaningen skickas vidare till 4 personer. De här utmanar jag: Emelie, Eleonore, Thomas och Malin

Badet
Var till badet idag med Theo för första gången och han gillar verkligen att bada! =) Men han var ju något avvaktande ännu och det är ju helt förståeligt! Ska försöka ta mig iväg nästa vecka med och då skulle det vara roligt om Theo fick lite sällskap av förslagsvis Albin och Tilde men andra får såklart också haka på!


Det var allt för den här gången. Nästa gång jag uppdaterar har jag garanterat varit iväg på den efterlängtade 90-talsfesten! Ska bli sååå kul! Ha det så gott alla som läser! Kramen

1 kommentar:

Jennie sa...

Vi följer gärna med, Albin o Olle har ju badat några ggr nu i H-sand så han har ju vanan inne!! Hör av dig när det är bara!