lördag 7 februari 2009

Theo´s första steg!

Idag hände det, det som vi alla väntat på i flera veckor nu =P... Theo tog sina alldeles egna första steg. Dvs, ingen höll i honom, inte ens lite grann!

Så här gick det till: Vi var å hälsade på hos farmor, bonusfarfar o farbror i stan. Efter maten ställde farmor Theo vid kökssoffan men där ville ju inte Theo stå... Därför ställde han sig först utan att hålla i sig, vilket han även gjort förrut, men vanligtvis brukar han ramla på rumpan när han kommer på sig själv med att stå utan stöd. Nu hade han istället siktat in sig på köksstolen som stog cirka en och en halv meter ifrån honom men när ingen var där och höll honom i handen var han ju tvungen att ta sina allra första å lite lagomt vingliga första steg! =D

Är sååå stolt över min lille älskling!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gud vad kul syrran=)

Anonym sa...

Åhhh.Vad jag ät stolt nu :D Jag vill så gärna se honom gå nu, tur jag kommer hem snart!

elin sa...

Ååååå vad duktig eran lilla kille är! Ja vist är min min kille romantisk... det händer ju inte så ofta men när det väl händer så är det med besked, haha!