söndag 13 januari 2013

13 januari 2013

Det var ett tag sen nu! Mycket har hänt, både tråkiga och roliga saker... Läser en del bloggar å har börjat tänka på vilken fantastisk chans att se tillbaka på hut ens liv har sett ur genom att blogga så nu tänker jag försöka mig på det igen...
Dagen har mest gått ur på att städa ur julen. Kändes sådär innan jag satte igång för jag tycker det är så mysigt med julen men det blev sådär ljust å fint som alla sagt när man pratat om det! :-) Som vanligt är det ju alltid några småsaker som glöms bort att packas ner så det får bli morgondagens projekt... :-P
Theo var så rolig idag! Han tog två klistermärken som ser ur som ögon å satte dom på sina ögonlock! :-D Å så skratta han sådär hjärtligt som bara han kan! :-D Älskade lilla tok! <3 p="p">

1 kommentar:

Unknown sa...

Kul att du börjar blogga igen =)=)
Jag tänkta ta mig i kragen och ta bort julen imorgon och jag känner som du "de är mysigt med julen" så man vill inte ta bort den men de blir mysigt efteråt med =)

Gud så kul de såg ut på bilden skratta lite när jag såg de =)=)