onsdag 25 februari 2009

Till Emelie!

Fick påbackning av Theos faster att jag uppdaterar så dåligt så här en
rad bilder som visar vad Theo har sysslat med den senaste tiden...



Theo funderar på om han också ska satsa på en karriär
inom innebandy, precis som sin faster...



Så här tokig kan han se ut om mornarna när han är jättepigg och
busar med sin mamma och pappa som inget hellre vill än att sova...
"Faster kom å lek med mig!!!"



Måste börja träna i tid så man lär sig någon gång!
Snart nog har han en liknande "skylt" bakom sig med
en snarlik text; övningskör...
Vem vet kanske hinner Theo före sin faster... =P



Ibland kan han faktisk ligga stil och se alldeles underbart
söt ut men för det mesta ska det hända någonting,
annars blir man ju lej, säg!
En sak är säker iaf och det är att Theo "want´s attention"



Här visar man upp blicken som ska charma tjejerna sen...
Ungefär som Joey i ett av Theo´s fasters favoritprogram; vänner...
"How you doin´?!"



Theo är inte alltid som alla andra barn...
Han vänder nämligen sin napp på kant och tuggar lite på den...
Ser hur kul ut som helst! =P



Och slutligen...


Så här mycket snö har vi här i Hammerdal nu, Emelie...
Bara så du vet tills du kommer hem!

Hoppas detta gör dig nöjd för stunden!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vilka underbara bilder och rolig text. Tack Lena jag är MYCKET nöjd. Och jag ser att Theo börjar få lite hår på huvudet, iaf lugg. Stor har han verkligen också blivit! Jag ska leka med honom jättemkt när jag kommer hem. Men någon snö ska jag inte titta åt :P

En maska i strumpan... sa...

Oj, vad han ser ut att ha blivit stor bara sen i början av januari!:o)

Lisap sa...

Hahahahaha!!! Gillar den där morgonbilden! Har ser ju helt galen ut! Med röda ögon blir det ju bara pricken över i:t!!!!

Anonym sa...

Kalasbilder. Tack Lena. Han växer ju så det knakar. MiniatyrBlompa :)