torsdag 30 oktober 2008

Sjukt kul i Strömsund

Helgen som var spenderades till största delen i soffan när vi hade lyxat till det med barnvakt! Anledningen till barnvakten var dock biobesök samt utgång i Strömsund. Det var jag, Thomas, Lisa, Jon, Sara, Fredrik å Eva-LenA.

(Jon, Sara, EA och Fredrik)

Kvällen började på "Folkan" i Ström där vi tittade på två filmer, den ena med jättefina bilder om hur underbar snö är och den andra med lite mer "våldsamma" bilder om hur ont snö kan göra... =P





Kvällen fortsatte sedan med familjepizza hemma hos Lisas mamma (som var snäll och lånade ut lägenheten till oss stackare... =) ). Pizzan beställdes från Corner å var sååå himla god! Länge sen sist som jag åt en så god pizza!


(Jag och Lisa spexar lite... =P )

(Min tjusige! sambo Thomas)

Kvällen avslutades sedan på Grand där det var lagomt trångt med lagomt mycket fulla människor samt lagomt lång tid för beställningar i baren... =P

TACK SÅ MYCKET FÖR BARNVAKT ELEONORE & NIKLAS!

TACK SÅ MYCKET FÖR TREVLIGT SÄLLSKAP I LÖRDAGS!

5 kommentarer:

Lisap sa...

Hehehehehehe.... Gillar verkligen bilden där vi ser ut som nästansmurfar med röda ögon och du ser ut som du egentligen vill asgarva!!! Hahahaha!
Det där gör vi om! Farmor är säkert barnvakt igen!

Anonym sa...

Absolut!

Anonym sa...

JA det är hon det ... bara jag får låna honom utan att modern och fadern svartsjukt bevakar varje gos jag får av lilleman / Farmor

Anonym sa...

Förlåt Lena jag har glömt att skicka önskelistan. påminn mig på msn!

Hannah Bågling Källström sa...

dax att uppdatera nu Lena :)