måndag 11 augusti 2008

Regn...

Ja idag har det verkligen öst ner regn! Att det kan ändras så fort är ganska märkligt egentligen. Alldeles nyss var det så varmt att Theo var tvungen att sova i bara blöjan ute och idag satte jag på både en extra tröja och en mössa... Till det fick han dessutom ha på sig sin fleecefilt! 11 grader var det vid elvatiden i morse... Men nu på kvällningen är det finare väder igen...

Imorgon ska jag till tandläkaren och det ser jag verkligen inte fram emot. Tycker det är ganska jobbigt hos dem. Hoppas verkligen inte att jag har några hål så jag måste gå dit igen! Tur farmor kommer och passar Theo för det skulle vara svårt att ta med honom dit... =P

I helgen är det bröllop /dop också. Jag längtar! Det var så länge sen jag var på bröllop sist att jag inte ens kommer ihåg vilka det var som gifte sig... =( Hoppas det blir bra väder bara så man kan ha på sig kjol utan att halvt frysa ihjäl... =P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Farmor kommer i dag:)

Lisap sa...

Hoppas att det gick bra hos tandläkaren! Och att min tvätt inte är ivägen där den hänger!!