onsdag 16 juli 2008

Lottvinst...

Tänk om man kunde få vinna typ 10 000 kr på nån lott...
Då skulle jag:

¤ Åka raka vägen till Sundsvall/Birsta och köpa grejer på Ikea till Theo´s blivande rum...

¤ Jag skulle också köpa en massa andra "bra att ha-grejor" till Theo...

¤ Det skulle kunna tänkas att jag även skulle köpa en och annan inredningspryl till resten av vårat "lilla" hus... =P

¤ Slutligen skulle jag då gå in i det enorma shoppingcentrat de har bredvid Ikea och köpa en massa kläder...
En del till Theo, kanske något till Thomas =P
Men allra mest till mig!!! =)

Och om det mot förmodan skulle bli någon slant över så skulle jag ge allt till den arme stackare som kunde tänka sig att förbarma sig över våra fönster... De behöver verkligen målas, NU...

Ja ja, jag kan ju få drömma i alla fall... =)



Ha det så gott alla i det regninga land vi bor i...
Typisk svensk sommar, eller vad säger ni?!

1 kommentar:

Anonym sa...

när man ändå ska drömma så tycker jag att 10 000 är lite snålt, för det får man inte mycket,.. 10 000 000 är lagom tycker jag, då räcker det till det man vill göra!