torsdag 31 juli 2008

Grillat är gott!

Idag blev vi bjudna på mat i Bye hos plastfarfar och plastfarmor... =) Otroligt god mat måste jag säga! Två sorters kött å kyckling, strips å pastasallad å vitlöksdressing till det. Till efterrätt blev det jorgubbspaj med glass å jorgubbar, självklart plockade från deras egna jordgubbsland! Är så roligt att vara där för deras barn är så himla förtjusta i Theo, de skulle nog krypa innanför hans skinn om de kunde... =) Jan och Karina är också ett himla trevligt värdpar! Man kan sitta där i timmar och tiden bara rinner iväg... Man måste verkligen slita sig därifrån för att komma hem. När vi så kom hem hade våran tillfälliga inneboende Lisa precis kommit också så då fick jag sitta och surra lite skit med henne också, alltid lika roligt! Nä, nu ska jag lägga mig och läsa lite i min "braiga" bok. Håller på å läser Uppgörelsen av John Grisham. Spännande bok måste jag säga men jag gillar alla hans böcker... Kramen på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gör samma deal du med, kom bara ihåg att lägga upp det bra så det ser ut som om du förlorar nått :) man måste vara listig...